2009年9月16日 星期三

《老友》

昨晚sms俾个老友--M小姐,lum住约她今日放工后一起同另两位姐妹一起聚下食个晚饭,皆因近来大家都有各自的忙,好来都无一起坐底吹下水了。

其实都早知这位M小姐近来都系好忙,早有预感她会话唔得闲。但我都选择问下她。结果正于我所lum ,她的答复系唔得闲。于是我就好奇兼随意地问返她。。。因么解甘忙?但她就竟然答我话。。:“就系唔得闲咯,我唔系样样嘢都要话你知。。。啩。。?”睇完这封信息,突然有种讲唔出的难受。。。

我同这位M小姐,大大话话都识左有十几年,从小学二年级一起搭校车识的。我地读同一间小学,中学,college。。。甚至乎一起做埋同一间公司。但两年后她就离开左这间公司,而我到今时今日都依然逗留响这间公司。同她做开甘多年的朋友兼姐妹,都清楚她性格系个直肠直吐的人,讲嘢唔会转弯末角,有时重会一针见血。

但睇左她句信息,感觉上有啲hurt咯。甘多年的交情,换来一句甘冷漠决绝的一句说话。我都知每人都会有唔想俾人知道的私隐,正如我自己都有。但我只系想以老友的角度,关心下点解她放工后都会甘唔得闲?要OT?定系有约?。。我而家先知道,原来我同她的交情,友情。。。系有限公司,有极限,有底线的。真系有点耻笑。。。心淡。。。但算啦。。为有gut声吞左它咯。。。鬼叫她系我老友兼姐妹meh 。。。

1 則留言:

  1. im sorry been hurt u. sometimes im really busy during the time u sms me, so that's y im not explain so much. As u said, our frenship was so deep, so i tot u will understand me. once again, pls accept my sincere apologies here.

    回覆刪除